Když vloni na podzim ODS drtivě prohrála krajské volby, europoslanec a člen širšího vedení strany Jan Zahradil si na Facebooku posteskl, že za neúspěch mohou zejména nechvalně proslulé symboly ODS, kterými se v některých krajích stala „tlustá býčí šíje opásaná zlatým řetězem či místní don Vito Corleone, bez jehož souhlasu nelze jmenovat ani hajzlbábu na veřejném záchodku".

Nikoho konkrétního Zahradil nejmenoval, takřka každému ale bylo zřejmé, koho si má vybavit: ústeckého podnikatele Patrika Oulického, mohutného holohlavého muže označovaného za severočeského kmotra.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se