Logo, které začátkem tisíciletí vytvořil pro Prahu výtvarník Aleš Najbrt, mělo vysílat jednoduchý vzkaz. Název města ve čtyřech jazycích signalizoval, že se metropole otevírá cizincům a chce s nimi mluvit.

Logo se mezitím stalo součástí pražských zastávek hromadné dopravy i propagačních brožur. A magistrátu se tak zalíbilo, že si nechal nakreslit jeho zjednodušené "dvojče", které umístil do svých aplikací pro chytré telefony – tentokrát už ale bez Najbrta. "Praha si vzala naše logo, znehodnotila ho a začala ho bez domluvy s námi užívat," tvrdí teď Najbrt.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se