Vedení Ředitelství silnic a dálnic přišlo s dalším závažným podezřením okolo stavby ostravské části dálnice D1 (dříve D47): stavební firmy podle správců silnic mohly podvést stát o zhruba 18 milionů. Podle ŘSD si prý nechaly zaplatit za ocel, kterou ve skutečnosti nikdy nedaly do dvou dílů nosné konstrukce jednoho z mostů.

Podle dokumentů z přejímek železné slitiny ve vítkovických železárnách firmy měly odebrat o 322 tun oceli méně, než kolik později po státu žádaly proplatit.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se