Obchodům s luxusním zbožím se v Číně daří. Kabelky z dílen Gucci nebo Louis Vuitton, švýcarské hodiny a diamantové šperky jsou vyhledávaným dárkem mezi bohatými Číňany a tržby módních domů stále rostou. Vládě se ale přepychový životní styl a utrácení za drahé zboží nelíbí.

Rozhodla proto, že zakáže vysílat reklamy na produkty luxusních značek v televizích i v rozhlase, informovala ve středu agentura Sinchua.

Nařízení čínské vlády je prý součástí plánu boje s extravagantním životním stylem a rozšířenou korupcí mezi bohatými.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se