"Táňa Fischerová sama tvrdí, že volební kampaň organizovat nechce, tudíž ani žádnou nemá. Využívá skromných prostředků a publicitu získává především svým idealistickým přístupem," vysvětluje expertka na marketing Helena de la Barre.

"Zbraně, které fungovaly v čase sametové revoluce, však v dnešní dynamické době nejsou dostačující," dodává šéfka české pobočky britské agentury VCCP.

Bývalé herečce Táně Fischerové podle ní nepomáhají ani dobré rétorické schopnosti. Vyjadřuje se kultivovaně, k tomu, aby přesvědčila voliče, jí ovšem chybí razance a jasný volební obsah. Ve srovnání s "agresivní" Janou Bobošíkovou působí ale Fischerová daleko sympatičtěji.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se