Prezidentskou kampaň Zuzany Roithové (KDU-ČSL) hodnotí Tereza Svěráková, kreativní ředitelka agentury Leagas Delaney, jako velmi slabou.

"Hlavním důvodem bude bezpochyby limitovaný rozpočet. Obávám se ale, že zde hraje určitou roli i skutečnost, že lidé generace a založení paní Roithové mají v této zemi tendenci podceňovat smysl investice do marketingu," uvedla pro IHNED.cz uznávaná odbornice v oblasti marketingové komunikace.

Svěráková, jež získala desítky ocenění a její kampaň pro značku Škoda Auto patří k neoceňovanějším českým kampaním, si proto myslí, že nemá proti favoritům voleb šanci.

I u všech ostatních pak postrádá silné volební motto, jako mívají prezidentští kandidáti v USA. "Žádná z kampaní není srovnatelná s kvalitními světovými volebními kampaněmi," dodává.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se