Na televizních obrazovkách nebo na bilboardech se budou znovu objevovat drsné naturalistické klipy a fotografie, které by měly přimět řidiče k bezpečnější jízdě. Oddělení Ministerstva dopravy pro bezpečnost silničního provozu BESIP se totiž rozhodlo obnovit kontroverzní kampaň "Nemyslíš, zaplatíš!".

Kvůli úsporám resort dopravy projekt zastavil koncem roku 2010. "Pokud se nám podaří vybrat vhodnou agenturu, kampaň bychom zahájili ještě v letošním roce," řekl ředitel BESIP Roman Budský.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se