Zhruba za rok touto dobou by v Česku měly běžet hned dvě kampaně za desítky milionů na propagaci regionálních potravin.

Jednu pořádá Potravinářská komora a zaměřená bude na propagaci potravin, které mají evropskou ochrannou známku původu, jako jsou třeba karlovarské oplatky nebo třeboňský kapr.

Druhá, kterou vypsal Státní zemědělský intervenční fond, se zaměří obecně na propagaci regionálních potravin.

Zatímco fond teprve vybírá, kdo kampaň připraví, komora, která podobně velkou kampaň nikdy před tím nedělala, už má jasno: zakázku získala agentura Dorland.

Neměla velkou konkurenci. Zadávací dokumentaci si sice vyzvedlo deset zájemců, ale přihlášku nakonec podal jen Dorland patřící Lucii Češpivové, která má dobré vazby na ODS i stát. Firmy, které vlastní nebo v nich působí, tiskly třeba některé předvolební materiály pro ODS či vydávaly časopis 51 Pro hájící barvy občanských demokratů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se