Vybírali jste mezi sedmi kandidáty na nejabsurdnější případ, kdy mizí peníze z hazardu tam, kam nemají. Naší soutěže se zúčastnily spolky, společnosti a agentury, které peníze na charitu posílají úplně jinam.

Smutné prvenství získala agentura BPA sport marketing, která si kvůli hazardu přišla na necelých 59 milionů korun. V anketě IHNED.cz pro ni hlasovalo šest z deseti čtenářů.

Všechny články ze seriálu "Peníze z hazardu" najdete ZDE

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se