Bývalý předseda sociálních demokratů Jiří Paroubek měl jednu klíčovou zálibu - průzkumy veřejného mínění. V Lidovém domě k tomu dokonce zřídil speciální sekci. Podle průzkumů pak Paroubek přizpůsoboval témata, kterým se v politice věnoval a vybíral hesla na billboardy.

O to víc je zvláštní, že v rozpočtu loňské kampaně, který byl sestaven krátce po volbách, je uvedeno, že během sněmovní kampaně si strana objednala průzkumy za pouhých 1 062 000 korun.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se