- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Zvěři nejvíce překáží v pohybu brněnská D1. Tady je návod, kde stavět smysluplné přechody
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
UVNITŘ MAPA Stát neměl dosud vodítko, podle kterého by vznikaly podchody nebo nadchody pro zvěř. Nákladné ekodukty se přitom staví zhruba 12 let.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
Úředníci pro zvěř vymysleli nový způsob, jak se přes dálnici dostat. Přes propustky a mostky.
7. 2. 2011 ▪ 2 min. čtení
Češi mají plán: škrty výstavbu mostů pro zvěř nezastaví. Platit bude EU
Jeden ekodukt pro zvěř vyjde zhruba na dvě stě milionů korun. Unie by na biokoridory mohla dát do roku 2015 až šest miliard.
11. 10. 2010 ▪ 3 min. čtení
Téma: doprava a logistika
Českým dopravcům ubývá zakázek, tlačí se na ně levnější konkurence z Východu
Domácí autodopravci musí v prvních měsících roku řešit pokles poptávky. Spotřeba v celé Evropě není tak vysoká, jak by si přáli, a také se na ně tlačí konkurenti z Východu. Důvodů, proč jsou momentálně v horší finanční kondici, je ale mnohem více....
doprava
6. 5. 2024 ▪ 6 min. čtení
Rozhovor
Evropané si myslí, že Evropa je stále silná. To už ale neplatí, centra obchodu jsou jinde
21. 4. 2024 ▪ 9 min. čtení
Objemy zboží klesají a nájmy skladů skokově zdražily. Hrozí odchod firem do Polska, říká šéf DHL Supply Chain
2. 4. 2024 ▪ 10 min. čtení
Jak ze zapadlých koutů do centra? Linkové dopravě pomohou mikrobusy na objednávku, věří start-up Citya
12. 1. 2024 ▪ 6 min. čtení
Skandál na polské železnici. Firma Newag stojí podle hackerů za poruchami svých vlaků v depech konkurentů
7. 12. 2023 ▪ 4 min. čtení
Téma: doprava a logistika
Českým dopravcům ubývá zakázek, tlačí se na ně levnější konkurence z Východu
Domácí autodopravci musí v prvních měsících roku řešit pokles poptávky. Spotřeba v celé Evropě není tak vysoká, jak by si přáli, a také se na ně tlačí konkurenti z Východu. Důvodů, proč jsou momentálně v horší finanční kondici, je ale mnohem více....
doprava
6. 5. 2024 ▪ 6 min. čtení
Rozhovor
Evropané si myslí, že Evropa je stále silná. To už ale neplatí, centra obchodu jsou jinde
21. 4. 2024 ▪ 9 min. čtení
Objemy zboží klesají a nájmy skladů skokově zdražily. Hrozí odchod firem do Polska, říká šéf DHL Supply Chain
2. 4. 2024 ▪ 10 min. čtení
Jak ze zapadlých koutů do centra? Linkové dopravě pomohou mikrobusy na objednávku, věří start-up Citya
12. 1. 2024 ▪ 6 min. čtení
Skandál na polské železnici. Firma Newag stojí podle hackerů za poruchami svých vlaků v depech konkurentů
7. 12. 2023 ▪ 4 min. čtení
Vybíráme z HN
Naštvaní členové TOP 09 mluví o odvolání Pekarové Adamové. Náhradu však za ni nemají
Situace kolem nuceného odchodu ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové a následného zpackaného výběru jejího nástupce členy TOP...
7. 5. 2024 ▪ 3 min. čtení
Trvalo to věčnost: Google oficiálně vstoupil na český trh s vlastními telefony. Má to ale háček
Trvalo to osm let a několik porušených slibů, ale Google dnes (v úterý) oficiálně začíná v Česku prodávat telefony Pixel. Původní podmínkou pro...
7. 5. 2024 ▪ 7 min. čtení
Výstavba bytů skomírá ve městech i mimo ně, na brzdu šlápli nejen velcí developeři
Pokud je stavebnictví indikátorem ekonomické krize, potom v ní jsme podle posledních výsledků až po uši. Meziroční propad v pozemním...
8. 5. 2024 ▪ 2 min. čtení